Inside my shell I wait and bleed

25 November

Till skillnad mot de flesta andra tjejer som helst står vid en konsert med den där söta pop-killen så står jag hellre på en konsert med t ex BFMV, Korn eller någon sånt band. Slipknot - Duality live vore lovely :)

Hör & häpna, igår gick jag upp innan 8 frivilligt! Var nämligen dags för mig att inta stan & torget. Jag & mamma tittade på mönster till balklänning, vilken besvikelse! Det fanns verkligen ingenting som var fint... & då är det inte bara jag som är kräsen. Jag kan inte välja en klänning efter något mönster, tyvärr. Det får bli att köpa en klar (alltså ha likadan klänning som alla andra) eller att lämna in en bild på en klänning jag vill ha. Ganska så lätt val va? Har dock tittat ut en klänning som är såå sweet, priset är tyvärr inte lika bra. Nåja, finns ju andra kandidater också :)

Jag & S var även barnvakt åt söta F igår! Hon är verkligen sötaste ungen ever. S som inte visste att hon var rädd för hundar råkade skrämma upp henne & efter det ville hon inte vara hos honom förrens ungefär 2 timmar efteråt! Så fort han skulle ta henne slog hon armarna runt min hals & vände ansiktet från honom. Stackars S, inte kunde han veta det. Resten av kvällen blev i alla fall bra & hon mös med oss alla, precis så som det ska vara :) .

Idag har dagen gått åt till att bara ta det lugnt. Kan dock inte säga att jag trivs just nu, istället för att kunna vara hos min älskling & ha söndags-mys sitter jag här hemma med kolik-prat & mycket annat. Kill me now...   Man kan ju tro att lärarna kan ge oss lite tid att andas ut & ta det lugnt, men icke. Här ges det arbeten & prov friskt. Minst 1 av de i veckan med...

Det är ingen ungdoms, det här är riktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0