It will only get better

13 November

Idag så var det dags för ett Nationellt prov, nämligen i Svenska B. Uppsats alltså, vet faktiskt inte hur det gick. Jag kan verkligen inte känna sånt, men jag hoppas i alla fall på minst G. Tänk att få IG i Svenska....

Efter NP gick jag & Sharlet till biblioteket & satte oss & gjorde klart vår Power-Point redovisning som vi ska ha på torsdag. Det blir hur bra som helst tror jag, lyckades med det så som vi ville ha det. Nu gäller det bara att lära sig allt! Efter en stund fick jag springa bort till bussen & mötte där S. Vi åt på Jensen's idag, helt okej! S älskar maten där men jag tycker inte att det var så himla gott som han verkar tycka. Jaja, det gick lätt ner i alla fall & gott var det med. Nu kommer han reta mig för det här, jag vet redan det S. Jag känner dig för väl :)

Vi gick på stan/a6 lite. Jag köpte en parfym till honom & sen 2 tröjor till mig själv, så nu är jag nöjd :) . Hann även med en snabb stund upp till min mormor där min moster var med lilla F. Söta är dem, båda två! F var glad som vanligt & S var nog den som busade med henne mest.

Nu sitter jag här & väntar på S. Ska egentligen duscha men hinner inte göra det innan han kommer, så jag får göra det senare. Ska bli mysigt att ha honom här inatt, då sover jag som bäst. :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0