Let it go

7 November

Sitter just nu i skolan & väntar påatt min kära vän Sharlet ska komma & göra mitt sällskap. Jag vill ha mat! Har ju faktiskt inte ätit mat än, det lär inte finnas någon kvar nu heller... Nåja, får väl köpa mig något senare på sjukhuset.

Jag hade totalt glömt bort/förträngt att vi hade en föreläsning uppe på Ryhov idag mellan 14-15.30. Tur att jag har Sharlet som påminner mig när jag är så virrig. Vet dock inte vad den handlade om, Lex Maria? Någon i klassen sa det, får väl se vad det är.

Senare ska jag möta upp S & köpa med mig något gott till min moster. Jag & S ska ju vara barnvakt & går till min moster lite tidigare än planerat för att kunna umgås lite med henne & mer med lilla F! :) . Kommer bli toppen.

Lyxproblem finns det gott om. Någon mer som är som dig?    INGEN.

Kommentarer
Postat av: vallen the BEST... BEESSTTTT

vad menar du? du skriver så man inte förstår. :D

2007-11-08 @ 10:41:53
URL: http://vallen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0