Love is like a razor

18 November

Helgen har varit lugn, dock bra! I fredags mös jag & S hemma hos honom. Jag råkade dock hyra en film som var så himla dålig! 14:37 tror jag att den hette, hyr inte den för guds skull... Nåja, vi hade det lovely i alla fall med massa tända ljus & brasa :)

Igår, lördag, var jag med S igen. Surprise...? Denna gången kom han ut till mig. Vi hade tänkt att gå på bio, men det fanns inga bra biljetter.. Så då tänkte vi att vi kan ju hyra en film borta på Ica. Smart som jag är så hade de ju inte öppet till 22 som jag trodde, Konsum hade dock det. Vi gick snabbt bort i alla fall, genom mörka Bankeryd. När vi kom hem såg vi på en film jag hade hemma istället, Spiderman 3.

Idag har det inte hänt så mycket.. S åkte ganska tidigt för att jobba. Sen dess har jag tränat (ja, tränat!) & sen försökt komma på vad jag ska prata om på mitt muntliga nationella prov. Har hittills inte kommit på något, eftersom att jag ändrar mig hela tiden... Hmpf, det kommer aldrig att gå! Jag kommer stå där framme som en idiot när det är min tur...

Vi ska, för vi är inte som de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0