No one

9 November

Några dagar senare än förra året, men äntligen så har snön kommit! Jag tror att jag är en av de få i hela Jkpg som faktiskt tycker att det är mysigt att det snöar nu. Jag älskar första snön, alltid speciell. Varje år. Nu hoppas jag att den kommer att ligga kvar så att man får njuta lite av den. Helst massa snö & en varm vinterjacka!

Läkarbesöket gick bra, inget farligt alls :) . Jag har nog lite skräck för det trots allt. Ännu en sak att sätta upp på min lista, när ska jag komma över alla saker?

Har haft sån sjuk huvudvärk idag så har fått ta flera alvedon. Vad jag behöver nu är nog massage & sen någon timmas vila. Men kommer det att hända? Nja, sova kan jag ju alltid. Men massagen?

Jag lagade i alla fall smaskig potatisgratäng & fläskfilé till det, min mage kan nu liknas med en gravid's mage. Åt verkligen hur mycket som helst! Men synd att slänga sånt gott kött & potatisgratängen blev verkligen god! Måste göras flera gånger, jag har mitt nya knep.

Ikväll ska jag & mamma ha myskväll, pappa åkte iväg imorse & kommer inte hem förrens natten till söndag. Så jag tänkte vara lite snäll mot mamma & vara med henne ikväll. Kommer dock att sakna S som är ute på krogen ikväll... Jag hatar verkligen det, jag hatar den känslan.

Everything is gonna be alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0