Somebody who loves me

3 November

Det har verkligen vart en lång dag idag, har knappt hunnit sitta ner & vila någonting. Vaknade av att telefonen ringde vid 8 tiden, då var det dags att gå upp & göra sig iordning. Vid 9 ungefär kom mamma & pappa & hämtade mig hos S & så åkte vi till Lager 157. Det fanns verkligen ingenting! Så himla tråkigt... Inte ens de underbara Lee Stafford produkterna som jag brukar inhandla där. Nåja, får kika vidare efter den underbara inpackningen på stan eller något.

Hem till Jkpg & direkt till min moster. Träffade de & även mina kusiner från Värnamo. Sen självklart sötnosen Felicia. Hon växer som bara den! Hon har börjat få tänder & kan stå upp nu om man bara håller i henne lite. Tiden går verkligen fort, jag kommer ihåg när jag höll henne när hon bara var 6 dagar gammal :)

Var & åt på Dal Baffo innan, just nu är jag proppmätt! Åt en supergod pasta-rätt, den var dock hur mättande som helst så jag orkade inte ens äta upp hälften. Jaja, nu behöver jag inte äta mer ikväll i alla fall. Fast det vet ju alla att jag kommer göra ändå :) . Smälla i mig massa onyttigt, hej massa extra fett.

Ikväll kommer nog S hit, vi ska ev se på någon skräckfilm & äta lite gott. Han ville det eftersom att det är Allahelgona... Får se om det kommer några söta barn & plingar på sen. Ska bli kul, jag minns när man själv gick runt utklädd. :)


xoxo

Kommentarer
Postat av: giulia

varsegod ;)
ha det bra.

2007-11-03 @ 18:24:54
URL: http://ggiuliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0