The way you do

11 November

Fars dag idag. Det är samma sak varje år, man går upp tidigare än pappa (med tuppen om han skulle fått bestämma med andra ord) & grattar. Iår blev det dock firning av honom i tv-rummet där han redan var uppe & pigg. Han fick en tröja & Paul Pott's skiva. Jag inbillar mig att han tyckte om skivan mest, den valde jag :)

Har umgåtts med min kära S idag, helt underbart! Bästa jag vet, trivs så himla bra ihop med honom. Jag längtar tills balen, han & jag. Lite är redan klart, hur vi ska komma dit & vilken färg jag ska ha på min klänning. Färgen har jag dock bestämt för längesen, tror att jag visste det redan vid förra balen. Röd ska den vara i alla fall, jag älskar ju rött!

Åkte till farfar en stund med, precis som vanligt. Stannade dock inte så länge & nu sitter jag här. Skulle hellre suttit i S soffa & haft mys-söndag men det gick tyvärr inte. Vi får ta det nästa söndag & ta riktigt mycket istället! Har börjat lite smått med min engelska & även med religionen.

Nu är det glögg & pepparkakor :)

Kommentarer
Postat av: S

Hej. Vilken fin design du har på din blogg!!! jättesnygg ju. Ha det bra

2007-11-11 @ 20:24:43
URL: http://suneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0