What I want

06 November

Skoldagen förkortades med 3 timmar tack vare att vi hade "självstudier" på vår matlagningskurs. Det innebär att man ska skriva upp recept på 1 maträtt & 1 efterrätt som man senare ska laga. Jag vet redan vad jag ska göra, tror jag i alla fall :) .

Åkte direkt hem & satte mig vid datorn för att titta på balklänningar & här fastnade jag. Har suttit i 2 timmar tror jag... Blir verkligen inte klok på det här, gud vad svårt. Jag kommer ha sån himla beslutsångest senare. Sen om det ens finns några fina klänningar här i Sverige vet jag ju inte. Jag vill inte ha någon vanlig, sån som alla har. Jaja, får se om jag syr upp min egna, det lutar ju faktiskt åt det hållet. Har några kandidater.
Vi fick även reda på att vi i klassen (OP) ska gå på balen tillsammans med NV & JING! Kul?! Nej fy, verkligen inte. Sen går alltså SP, HP, TE & Energi tillsammans. Kul! Jag vet inte vilken jag ska gå på, jag går ju OP & S går HP... Ska prata med honom om det så får vi se hur det blir. Det är ju roligare program på hans bal men man vill ju ändå gå med sin klass. Nåja, det löser sig nog.

Imorgon blir det passning av lilla F tillsammans med S. Det kommer nog att bli hur kul som helst! :) . Hon är alltid lika go & söt den tjejen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad snygg bloggdesign :)
Kul med bal, vi har också det snart, ingen aning om vad jag ska ha på mig.
Ha det bra :)

2007-11-06 @ 17:44:39
URL: http://emems.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0