Work it out

5 November

Nu så är min studentmössa äntligen betalad! Känns skönt att ha det ur världen, samt de andra sakerna jag har beställt. Mamma fick en lättare chock när hon såg hur mycket jag hade beställt för, haha. Får väl hoppas att det gick bättre för Sharlet & hennes pappa, hon hade nämligen beställt för lika mycket.

Har hunnit med att baka bullar idag & plugga. Blev hur många bullar som helst, tror att det blev omkring 70-80 st? Haha, en frys fullproppad med bullar -ja tack!
Så S, inser du inte nu vilken perfekt hemma-fru jag är? Haha, skämt åsido.

Sitter & lyssnar på remixer av olika låtar nu, gud vad bra vissa blir! The Voice webbradio är det som spelar upp all den underbara musiken. Vad vore världens utan musik?! Jag skulle i alla fall inte överleva, tänk så tråkigt allt skulle bli.

Hade velat träffa S idag, men tror inte att det blir så. Känns lite väl sent att åka ut dit nu. Sen är det nog bra att vi får längta lite efter varandra också, inte träffas varje dag. Då uppskattar man varandra mer tror jag & det är ju alltid bra! Jag saknar dock hans kramar & pussar, men imorgon hoppas jag att jag får några :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0