I think we're getting used

28 Oktober.

Imorgon börjar det efterlängtade lovet som alla tjatar om. Lov? Kan vara så att jag inte är ledig en enda dag, men det gör ju inget. Jag tjänar ju pengar på det, pengar till julen.

Åkte ut till S igår. Mysigt som alltid, åt entrecote med pommes & bearneise sås (stavning?)! Så himla gott var det, vi firade 10 månader lite. Himla skönt var det ute också, efter maten var dock båda två mätta så att vi ville bara hem. Sagt & gjort, väl hemma så somnade jag på en gång. Skulle ner till S rum för att skriva ett sms & väntade på svar. Under tiden lyckas jag somna & blir väckt av S som undrar vad jag håller på med. Lyckat, mycket lyckat.

Idag sov vi länge, jag som hade lagt mig i en annan säng fick gå till S tidigt på morgonen efter att han bett mig. Även att jag var trött & mest ville somna om igen var hans kramar lika mysiga som alltid :)

Idag var det dags för min bror att åka hem igen, känns som att han nyss kom hit.. Vi hann i alla fall att sola idag, gud vad skönt! Mitt solarie var sjukt varmt så när min tid hade gått var jag genomstekt!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0