I'll keep dreaming

31 Oktober

Så var även denna månaden slut. November nästa, det går fort till jul nu. Jag längtar till julafton, så himla mysigt! All goda maten & roliga släkten. Det kommer att bli toppen, bara vi firar hemma oss iår igen :)

Mycket att se fram emot i December. Först & främst är det en mysig månad & har alltid vart, tända ljus, lucia & allt det där. Julafton är verkligen en höjdpunkt, tur att jag har någon brevid mig som gillar julen. Min & S 1-årsdag är i December med & såklart Nyår. Jag hoppas dock på att få ha honom bredvid mig när det nya året kommer.

Idag är jag nästan ledig, jobbar bara mellan 16-20. Inte alls länge, dock en sista chans att tjäna in pengar till November & alla julklappar som ska inhandlas. Ska strax gå & vila lite, S sov här inatt så jag vaknade när han skulle gå upp & kunde inte somna om sen.
Imorgon är det en till tidig dag & lång med. Dock den sista på sjukhuset, skönt! Efter det blir det förhoppningsvis Lager 157, det har ju öppnat nya affärer där nu :)

Igår var jag med S, först gick vi omkring lite på stan & luktade på parfymer. Var först inne på kicks, men där inne är det alltid samma gamla parfymer tycker jag. Gick vidare till en affär som ligger lite avskilt & där fanns den parfymen jag hade tänkt att köpa för ett tag sen, den luktar verkligen hur gott som helst. S tittade på parfym till sig själv med, fick några prover. Jag därifrån fick en fin liten inslagen parfym av S :) . Tack honey!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0