080407 - I'm yours

Just nu sitter jag & njuter av den underbara Jason Mraz - I'm yours. Jag gillar verkligen den låten. Den är sådär härligt vårig & hela låten är så himla harmonisk på något sätt, haha. Bra text med :)

Idag började som sagt profilkurserna. Hittills verkar det helt okej men än har det ju inte gått så lång tid. Det känns skönt att vi inte kommer att ha några mer prov heller, det ni! Lyx, lyx, lyx!

Jag är verkligen som en zombie idag, helt död! Jag skrev att det var HT -08, vad tänker jag med? Sen råkade jag plinga alldeles för tidigt när jag satt på bussen med, åter igen, vad tänker jag med? Nåja, jag fick ju mig en skön promenad i solen ändå. En promenad genom hela Trånghalla, 15 min. Det visar ju på hur litet det är här :)

Nu ska jag skölja ur min inpackning & sen bänka mig framför tv:n. Det är ju för sjutton hockey idag. Hv ska vinna, så är det bara. Finns inga andra alternativ :)

Jag vill hitta det perfekta för oss nu!


image64

Kommentarer
Postat av: thallo

vi kommer få prov & inlämningsuppifter på vår profilkurs. hemskt! ska inte ni?

(ny blogg)

2008-04-08 @ 12:06:40
URL: http://sokel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0