080411 - I said it

Äntligen så är det fredag idag & denna fredagen har jag varit ledig, lyx!

Igår lyckades jag tjata med Sandra att följa med till studentfesten som var på Centrum. Jag kan dock meddela är det är roligare när alla möjliga åldrar är där, inte bara en massa 89:or. Fast det kändes så sjukt härligt när de spelade student-låtar & alla sjöng med. Nu längtar jag tills 13:e juni!

Vaknade imorse när Sebbe gick upp, han försökte få med mig in i duschen men jag kände att sängen lockade mer :) . Jag sa hejdå till lovie & sen sov jag vidare till 10. Resten av dagen har jag bara slappat & sovit lite. Jag får ladda inför ikväll, vad kvällen nu bjuder på.

Imorgon ska jag följa med mamma till stan en snabbis & sen ska jag & S titta på bilar. Han ville att jag skulle följa med & hjälpa honom lite, såklart jag gör det. Jag vill att allt vi planerar ska ske nu!

Just nu sitter jag & pratar med Sandra i telefon. Den lyckosten är nere i Göteborg & letar studentklänningar. Snart får det väl bli min tur, jag skulle helst vilja åka ner nästa vecka. En viss klänning jag spanat in kommer nämligen in då & jag lär inte ha turen att de tar in den till lilla Jönköping.

Läskigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0