080415 - Im dreaming of you

Idag är det studiedag, för mig har dagen gått åt precis som namnet, studier! Jag hade sett fram emot en skön sovmorgon men insåg att jag hade mycket att göra så jag fick offra den. Idag har jag suttit på pappas kontor & gjort lite allt möjligt. Känns lite bättre nu, ska dock räkna lite mer matte innan dagen är slut.

Det skulle egentligen vara sista dagen att söka till högskolan idag men de ändrade tills på fredag, tack & lov. Jag fick lite små panik när jag inte kunde logga in varken igår eller idag.Men nu har allt ordnat sig :)

Något som fick mig så sjukt happy igår var studentmössorna! Jag måste även tillägga att vi kommer vara så så snygga!! Lite får man faktiskt ljuga, haha. Jag kommer att se ut som en kråka :)
Synd bara att vissa är så sjukt omogna.

På torsdag blir det en lång dag, studieresa till Lidköping & besök på ett hospice. När vi sedan kommer hem vid 17.30 ska jag passa lilla F. Min moster hade frågat lilla tjejen om hon ville att Sophia skulle passa henne, då hade hon blivit jätteglad & nickat! Min lilla tuffing till kusin. Så sjukt stolt är jag, hur många som är 13 månader kan high five?! Så himla cute.

På fredag är det även prov i Engelska B, nu gäller det att plugga & visa att jag förtjänar det betyg min lärare vill sätta. Jag hoppas att det ska gå hyffsat lätt med lite övning.

Nu ska jag vara duktig & pappas flicka, räkna matte!

Kommentarer
Postat av: Miranda

VA? Är det sita anmälan till högskolan på fredag nu? Fyfan, rent ut sagt vad bra!!!

2008-04-15 @ 22:00:50
URL: http://nmlff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0