080422 - Sunshine

Idag blev det ingen skola för mig, vaknade vid ca 05 & kände hur huvudet bultade & det där äckliga illmåendet som hör till. Jag fick snällt gå upp, ta värktablett & sen försöka somna om. Nu känns det lite bättre, lite huvudvärk är dock kvar.

Eftersom att jag är hemma idag & det är så fint väder så kunde jag naturligtvis inte låta bli att sätta mig där ute en stund & hör & häpna gott folk, jag satt i bikini! Mina grannar måste tro att jag blivit totalt galen som sitter så lättklädd men det var så himla härligt :) . Man måste ju passa på, eller hur?

Ikväll börjar Ugly Betty igen, jag vet inte om jag ska kolla på det. Det finns ju bättre saker att göra, jag är sugen på en joggingtur följt av en lång dusch. Eller se filmen som Sebbe hyrde i helgen. Jaja, vi får se vad det blir.

Jag vill åka in till stan egentligen! Problemet är bara att alla slutar vid 17 & jag har ingen vidare lust att gå själv. Det är om jag kan få med mamma en sväng till Ikea & sen en snabbis in på a6. Eller så väntar jag tills på fredag, då ska jag & älsklingen nämligen gå på stan efter att han slutat jobbet :)  . Jag ska även fixa håret på fredag, mitt hår ser ut som ett skatbo nu!

I helgen kommer min bror hem också, jag funderar starkt på att följa med honom tillbaka till Gbg sen, haha. Jag vill verkligen flytta dit! I alla fall, jag ska be honom snällt om han kan hjälpa mig med lite matte, paniken kommer bara närmare & närmare inpå. Det är bara 1 månad kvar tills det nationella provet!

Njut av solen :)

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha kul kul :)
Ja klart man va tvungen att fira! haha :P Dock var det inte skitkul, för tjejen jag var ute med håller på frölunda, så hon var inte riktigt sådär glad som alla andra XD

2008-04-22 @ 15:33:49
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Leia

hoppas du mår bättre idag....själv vaknade jag med halsont så jag inte kan prata....blä...

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0