080427 - Yesterdays feelings

Igår så fyllde min kära mor år & det firades såklart. På dagen åkte jag & Sebbe ner till stan för att kika på ev. present till min mor & jag hittade :) . Jag hade dock maximal otur vid parkeringsautomaten! Vad det nu gäller tycker jag inte att vi behöver ta upp här. Äckligt var det i alla fall.

Efter några timmar på a6 & stan åkte vi hem till mig, dags för kalas. Min bror är hemma med förresten, happy happy. Släkten kom, lilla F var lika adorable som alltid & jag blev alldeles för mätt. Kortfattat var det precis som det alltid är på kalas.

Idag ska jag försöka att plugga lite, jag har dock ingen aning om hur det ska gå till. Min bror är nämligen nere i stan med mina föräldrar, så någon matte kan jag glömma. Sen har jag ju andra arbeten som måste göras med men jag har ingen lust & motivation! Jag måste kunna köra på nu det sista, bara 47 dagar kvar.

Jag har verkligen ingenting roligt att skriva här, därför har jag inte heller skrivit på länge. Blogg är värdelöst :)

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Haha what? Kan den liften fungera? XD Den var ju helt vind och sne och rostig :P

2008-04-28 @ 10:21:16
URL: http://nevnarien.se
Postat av: Pojkvän

Det kan jag berätta! DU FICK EN FÅGELBAJS PÅ DIN VITA GANTTRÖJA. HAHA!

Very najs, fågelbajs.

Puss!

2008-04-28 @ 13:33:41
Postat av: S

Hahahahaha kärlek!

2010-12-14 @ 13:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0