080804 - Honey, I'm home!

Då så var man tillbaka i Sverige. Buhu! Det känns ju lagom kul att komma hem till ett kallt, regnigt & grått Sverige då man varit i 35-gradig värme en hel vecka. Lite smått deprimerande..

Veckan har i alla fall varit underbar, tänkte inte gå in på massa detaljer. Resan var bra för oss, komma bort från allt & alla lite. Vi har sett mycket, varit med om mycket. Något av det allra bästa var igår, då vi åt vår sista middag. Jag & love satt vid bordet, god mat, gott vin & champagne. & så säger han så otroligt fina saker, finaste på länge. När jag säger att det var så fint att jag fick tårar i ögonen, kan ni föreställa er lite då hur det kan ha varit? Helt underbart i alla fall, precis som resten av veckan. Jag älskar hans "Fia, grow old with me."   ♥

Ska upp till mormor en sväng senare idag, lämna hennes lilla present jag köpte på Rhodos :) . Hope she'll like it. Det ska i alla fall bli kul att träffa henne, jag har saknat alla här hemma! Familjen, min säng, mina vänner. Jag längtar efter att få prata med Sandra, höra vad som har hänt här hemma. (troligtvis: ingenting.)

Jag vet vad jag vill, det känns så väl. L-o-v-e-l-y, jag älskar denna känslan!

Lägger ev. upp några bilder senare. Puss! ♥


           

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det har hänt en himla massa denna veckan faktiskt så säg inte så :P

2008-08-04 @ 23:48:16
URL: http://sandralenita.blogg.se/
Postat av: S

Grow old with me. :(

2009-02-19 @ 17:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0