080810 - I'm in heaven

Åter igen söndag, förra söndagen låg jag ute & solade vid poolen vid den här tiden. Hur skönt som helst! Men men, det har snart gått 1 vecka sen jag kom hem fast det känns som att jag varit hemma hur länge som helst! Jag saknar Grekland men istället för att deppa över att den resan är slut tittar jag & love på andra framtida resor istället :)

Igår var familjen + Cinna, Andreas & lilla Felicia ute på landet. Sebbe var med såklart men han inräknas ju i min familj. Det var lite synd att det regnade så himla mycket men annars var det så skönt att vara där ute. När vi skulle åka hem gick jag före lilla Felicia till där vi ställer bilarna, då ropade hon på mig & ville att jag skulle komma tillbaka till henne, haha :) . Snurrade henne lite i luften, det var verkligen något hon tyckte var kul.

Imorgon är det dags för jobb igen. Jobbar mån, ons, tors, fre & lördag. Alla andra jobbar ju ändå, Sebbe börjar på sitt nya jobb imorgon så då känns det inte som någo idé att bara gå hemma. Sen tjänar man ju lite pengar också, det kan jag behöva :) . Speciellt om det blir något i höst, som jag & love vill.

Har precis tittat på Sex & the City, igen! Man känner direkt att det är en sån film man kan se om & om igen.

Senare ska jag & Sebbe ut & springa, det ska bli min nya grej. Till nästa vår ska jag kunna springa milen under 50 min. Wish me luck!

Palla blogg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0