080817 - A new beginning

Idag är det söndag, det känns dock inte alls som det! Jag har snöat in mig på att det är lördag, så när jag ser att någon skriver vad de ska göra idag, en söndag, tänker jag att de har skrivit fel allihopa, haha. Crazy me.. Kan bero på att jag jobbade onsdag-lördag? Att infinna sig på jobbet kl 07 en lördag är inte okej.

Om en stund ska jag bege mig in till stan för ett spinning-pass. Nu ska det börjas! Tur för mig att mina föräldrar är spinning-nördar, annars skulle jag aldrig kommit iväg. Som sagt, när lönen kommer ska jag köpa kort! Sandra ska få släpa med mig dit, haha.

Igår blev det lite ändringar på jobbet, bytte tider med en annan så jag jobbade 2 timmar extra. Det gör mig ingenting, det är bara extra pengar :) . Efter jobbet fick jag skjuts av min älskling ner till stan där jag träffade Sandra. Vi hann med en hel del, stan, a6, fika & träffa Danni & Sara. Jag, Sandra & Danni bestämde även att vi ska ses idag & se på Ps. I love you. It better be good.

På kvällen åkte jag & love ut till Gunnarsryd men lika snabbt som vi åkt dit åkte vi hem igen. Tanken var att vi skulle sova där men min bror fick mylove på andra tankar så det var bara att sätta sig i bilen igen. Vi hyrde en film & åkte hem. Så lyckat, jag somnade efter 30 min. På hans arm :)

Nu är det så att min lovielove fyller 20 nästa måndag & jag har ingen aning om vad jag ska köpa? Han är svårt den herren, det är inte vad som helst som duger. Jag måste ha gått & klurat på det hur länge som helst nu men har jag blivit något klokare för det? 1 vecka kvar & jag har fortfarande ingen som helst aning om vad han ska få. Hjälp mig!

Även att jag kan vara sur på morgonen när du väcker mig, så älskar jag att vakna upp bredvid dig älskling. Mitt hjärta.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0