080821 - Thanks for making me stronger

Idag har jag äntligen fått tummen ur & städat lite här hemma. Någon nytta måste man ju göra, right? Hur tråkigt som helst dock, jag hatar att städa. När jag har en egen lägenhet blir det dock annat, då måste jag ju göra det själv. Det blir nog roligare då med, min lägenhet liksom :)

Just nu sitter jag & väntar på Sebbe som ska komma hit, vi ska springa. Det blev inget igår heller, allt blev försenat & sen ringde en moster i panik som undrade om jag kunde vara barnvakt. Så jag tillbringade ett par timmar där borta & att natta lilla damen var inte det lättaste. Så fort hon höll på att somna skulle hon upp & studsa, inte missa något. Sen så var det jätte kul att lägga sig på mig & skratta så att även jag gjorde det. Nåja, hon somnade till slut i alla fall, sötungen :)

Imorgon blir det jobb igen & även lördag. Lördagen är verkligen fullpackad med saker! Först jobb, direkt till mormor efter för middag, hem & vila/duscha & sen bort till moster för kräftskiva. Jag lär ju vara hur trött som helst med tanke på att jag ska infinna mig på jobbet kl 07. Lycka till säger jag bara.

Jag förstår inte riktigt all hysteri med kräftor, det är ju inte ens speciellt gott?



Kommentarer
Postat av: SB

Kräftor lär man sig tycka om plutten.



Ska börja införa dagens nudie i min patetiska blogg haha.

2008-08-21 @ 18:47:54
URL: http://www.sebastianberg.wordpress.com
Postat av: Anna

jo de är jätte gott :D

2008-08-22 @ 13:13:54
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0