080822 - Perfekt

Jag bävar verkligen inför att gå till jobbet idag, jag vill inte! Jag vet ju hur tråkigt det kommer vara & sen att gå hem till Sebbe & behöva tänka på att lägga sig i hyffsad tid. Jag gillar inte mitt jobb så idag ska jag göra något åt det! Sen är det så himla typiskt att solen kommer fram idag också! Jag hinner ju inte gå ut & njuta av den.

Snart ska min bror hem till Göteborg igen, på söndag faktiskt. Jag tänkte höra med er om ni vet om Zara har öppet då? Har spanat in lite plagg där som skulle sitta fin-fint i min garderob nämligen :)  Jag önskar att jag hade den där fina lägenheten på avenyn, en 1:a med stor takterass. Well, dream on baby, dream on...

Håller redan på att göra mig iordning, inpackning sitter i håret & kläderna ligger framme. Det gäller ju att vara förberedd ;) . Äsch, jag kommer säkert ändå ångra mig ang. kläderna sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0