No if, buts or maybe

05 december

Nu är jag tillbaka i Berghalla igen. Jag hade nämligen lovat min älskling att hjälpa honom med lite tvätt. Vi har nämligen inte fått nyckeln till boknings-grejen till tvätten där hemma. Jätte bra, verkligen. Så idag har jag kört maskin efter maskin & nu är det snart klart :)  Passade även på att tvätta lite sängkläder & handdukar.

Under tiden maskinerna har varit igång har jag hunnit titta på The Hills, Heroes & Gossip Girl. Såg på 3 The Hills avsnitt på raken, det är så bra så bra! Jag väntar nu på ett nytt & fräscht avsnitt av Greys Anatomy :)

Ikväll ska jag & älskling mysa. Sen så har han ju en hel del att hämta här ute. Vi får se vad det blir, vi har pratat lite om att gå ut & äta men inget är bestämt.

Helgen blir annars lugn, love skulle göra någon överraskning, vi får se vad det blir. Nyfiken är jag i alla fall, vem skulle inte varit det? Ska även försöka klämma in lite träning, det har varit dåligt med det på sistone. Men nu ska jag börja träna mycket igen & få en snygg kropp!

Ska fixa iordning lite fika nu tills mamma kommer hem & övertala henne till att få köra nya bilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0