You hold me down

20 december

Jag borde sova, imorgon (eller snarare idag) ska jag nämligen gå upp i tid för att åka till Göteborg. Det blir lite shopping & sen tar jag med mig min bror hem också. Detta året blir det bara la familia, jag hade dock velat att Sebbe följde med.

Sitter & pratar med Sandra just nu, bästa Sandra. Hon är den bästa vän man kan ha, gud vad jag kommer att sakna henne! Hon får helt enkelt stå ut med en massa msn, mail & sånt från mig ;) Du betyder så mycket för mig, hoppas att du vet det. ♥

Idag var jag på Friskis igen, längesen sist! Skönt var det i alla fall & jag passade på att boka in mig på ett pass på måndag också, nu ska jag komma igång igen. Jag & Sandra sa att om vi tränar lite så kan vi njuta av julbordet & allt utan att få dåligt samvete. Men vem försöker vi lura, vi hade haft gott samvete även om vi inte tränat ;)

Det ska bli så kul med första riktiga julen med lilla kusinen, Flisan som jag kallar henne :)  När hon springer mot en med öppna armar, ett stort leende på läpparna, kramar om & pussar en, då finns det inte mycket annat som är bättre. Att den lilla kan ge så mycket glädje. Hon gör så att jag vill ha egna barn en dag & jag vet att hon haft den inverkan på andra med. Jag är stolt över min gud-dotter :)

Njut av bilden på denna goding.  ♥

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0