You make me dizzy

09 december

Jag kan inte säga att dagen började bra, jag vaknade ca 40 min innan jag egentligen skulle gå upp & kunde verkligen inte somna om. Jag behöver all sömn jag kan få! Speciellt idag, gick upp tidigt för att befinna mig på vårdcentralen kl 08. Min älskling var vid min sida, tack! Jag träffade även min/mina handledare som jag hade under min praktik, så vi pratade lite om vad jag gjorde nu osv. En av dem var även med på "operationen", haha. Nu så har jag 1 leverfläck mindre, tack.
 Jag var verkligen nervös innan jag skulle in men love var som sagt där & mina gamla handledare lugnade ner mig lite. Så fort jag fått bedövningen så var allt det jobbiga över :)  Förresten, min man var den av oss som kom ut ur rummet lite blekare än innan, haha ;)  Älsklingen är lite känslig medans jag tycker att operationer & allt sånt är intressant.
Senare idag ska jag jobba, 16-21. Jag hatar att jobba till 21, det är så segt. Ska dock göra det på torsdag igen. På fredag är det som tur är en dags-tur, thank you! Imorgon är jag ledig, jag funderar på om jag ska försöka att köpa julklappar då? Det är så himla svårt, jag har ingen aning om vad jag ska/vill köpa till alla. Kom med förslag nu.

Detta är så himla tråkigt, så nu ska jag göra annat. Fixa, jobba & sen pussa på min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0