Cutiepie

13 Februari

Precis som att någon övre makt hört mina önskningar (haha!) om Gbg-resa så har jag nu fått erbjudandet. Frågan är bara om jag ska nappa, det är ju inte något vidare kul att gå omkring & strosa där helt själv. Jag skulle ju gärna vilja ha något sällskap så jag får tänka på saken. Om jag åker kan jag ju träffa bror med :)

Såg på ett program om förlossningar innan, så himla fantastiskt! Allt med graviditet & förlossning är det, hur ett barn skapas där inne, hur allt blir till, alla organ osv. Det är otroligt att vi (oftast) skapas utan några komplikationer.

Fick även reda på att jag ska vara barnvakt åt lilla F på tisdag & onsdag, visste det innan men fick reda på tiderna nu. & Sandra, på tisdag kommer hon vid ungefär 18 hem till mig, så det ska nog passa bra :)

Nu ska jag se på film & plugga!

xoxo

image44

Kommentarer
Postat av: sandra

Då kommer jag efter utbildningen då och är med och passar den lilla gullungen :)

2008-02-13 @ 23:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0