Had a bad day

19 Februari

Lilla F kräver 100 % uppmärksamhet & därmed 100 % av min energi! Nu är jag himla trött & längtar bara till sängen. Hon är dock söt den lilla. Pussades & kramades massvis ikväll. Imorgon ska vi leka, hon & jag, igen fast då hemma hos henne.

Imorgon åker min älskling bort & ska vara borta ända tills måndag. Det kommer att kännas konstigt men jag kan ju alltid ringa honom :) . Jag tror också att det kommer vara bra, att vara borta från varandra ett tag kan få en att inse hur mycket den andra betyder för en & hur mycket man saknar den. Återseendet lär bli kanon!

Förresten, måste dela med mig av en glädjande nyhet. Jag ska vara med i årets Spring Inspiration! :) . I'm happy.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen med en bra bok & min honey i telefonen.

xoxo

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0