I got from my mama

25 Februari

Lön idag! Jag ska dock lägga undan större delen av den, min & S resa måste ju bli av. Igår var det förresten ett kärt återseende av min kära S!

Spinning igår, l-o-v-e-l-y! Jag kanske blir en sån där nörd-cykel-tjej ändå? You never know.. Efter spinningen fick jag i alla fall skjuts upp till S (som för övrigt inte var hemma då.) & väntade på honom. Gick ner & la mig i hans säng & när jag hörde hans steg i trappan kunde jag inte låta bli att ligga & le som ett fån. Gud vad skönt det var att få träffa honom igen! Massa kramar & pussar & bara-vara-nära.

Idag är det resurs-eftermiddag i skolan & jag är nästan ledig! Med nästan menas att jag bara ska lyssna på en föreläsning om palliativ vård sen slutar jag. Innan jag åker in till skolan ska jag dock försöka hinna förbi stan en snabbis.

Vaknade av att S kröp intill mig, myyys! Jag älskar verkligen att sova bredvid honom.

xoxo

image50

Kommentarer
Postat av: Din man

Knäppis! Jag bjuder på resan! Puss.

2008-02-25 @ 18:53:41
Postat av: ElinAlexi

Töff bild! :)

2008-02-25 @ 23:25:36
URL: http://dreamlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0