I keep watching

25 Februari

Jag borde lägga ifrån mig mitt kontokort innan jag går hemifrån! Annars går jag bara ner till stan & även om det bara är för att köpa något nödvändigt kan man inte låta bli att slinka in i de andra affärerna med... Idag blev det dock inte så farligt, HM är bra! :) . Too bad att linnet från Indiska inte fanns i min storlek. Men förhoppningsvis kommer det in fler.

Jag & min kära far lyckades även göra sjukt goda smoothies innan, on our first try. Nu är jag dock så mätt så att jag inte vill äta mer förrens imorgon kväll men jag antar att jag får se det som en positiv sak. Imorgon när jag vaknar kommer jag att vara lika hungrig som alltid.

På fredag är det min tur att fixa barret också, det är så himla härligt. Bäst är när frisören schamponerar håret, gud vad skönt! Man ligger verkligen där & njuter, det är som att skämma bort sig själv. Det ska bli skönt att slippa utväxten & se ut som en vanlig människa igen.

Nu är det dags för 2½ men, i love it! Så himla roligt, om ni inte sett det så borde det. Det går på 6:an varje måndag mellan 21-22.

Det är nu jag önskar att vi hade vårt egna ställe. Jag & min man som han kallas. Lovie.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0