Someone just like you

28 Februari

Nu så är jag äntligen hemma & även lite ledig från allt som har med skolan att göra! Jag har dock en engelska läxa tills imorgon som jag måste plugga på. Vill man ha bra betyg så vill man & då får man lägga ner lite tid & energi. Jag hade hellre lagt ner den tiden på att gå ut & gå en härlig promenad eller bara umgås med någon man tycker om. Wellwell.

Ska ev. bort & sola på Meddo lite senare, man får ju sola för halva priset där just nu. Riktigt bra, det måste utnyttjas :) . Lite färg på den här blekfisen måste det ju vara. Känner mig så himla blek, kan inte sommaren komma nu? Allt som har med sommaren att göra är så himla lovely, what's there not to love about it?

Igår kom S & hämtade upp mig på kvällen & så åkte vi hem till honom. Lite lyx att träffa honom mitt i veckan tycker jag, det är sånt man behöver i ett förhållande! Att vara ifrån varandra & bara ses på helgerna funkar inte. Vaknade imorse av att han vände sig till mig, smög ner handen under täcket & höll om mig. I love it, I love it, I love it! Jag låg kvar i sängen en stund efter att han gått upp, så himla skönt :) .

Jag måste ta tag i min matte nu, varför kan jag inte förstå det?! Det är tydligen prövningar för vissa (?) nästa vecka & jag har absolut ingen aning om jag ska göra prövning eller inte. ED informerar så himla dåligt! "Möjligheternas skola", yeah right.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0