The best in the world

10 Februari

Om lite mer än 10 minuter så ska jag börja med mitt nya! Det innebär att jag ska verkligen inte äta onyttigt & försöka äta så mycket sallad & frukt & grönt som möjligt. Ska försöka på mig en liten detox, börja träna & bli slim! Det gäller att träna upp sig nu inför min & älsklingens resa. Sen vill jag ju ha en snygg kropp med, men å andra sidan, vem vill inte det?

Såg nyss på Guldkompassen, tror att den heter så i alla fall. Det märktes dock klart & tydligt att det var en barnfilm. Nicole Kidman var gorgeous! Hon passar bäst i kort & blondt hår.

Nu ska jag lägga mig & försöka mig på min engelska bok. Har läst 3 kapitel eller något & den verkar faktiskt helt okej. Blev lite förvånad över att det faktiskt inte är speciellt jobbigt att läsa en bok på engelska, det är good!

xoxo

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0