Valentine's day

14 Februari

Jobbade mellan 12-15 idag, en ganska onödig tid men jag är ju ändå ledig. När jag satt & väntade på bussen in till stan sken solen & det var ingen vind, gud vad skönt det var! Kände hur solen värmde mig, slöt mina ögon & njöt! Nu trivs jag.

Imorgon blir det Göteborg med Sandra! :) . Ska bli kul, får se om man lyckas hitta något. Pappa fyller ju år nästa vecka, skulle behöva köpa något till honom. Ska även kika lite efter klocka.

Alla hjärtans dag idag som sagt. Det får mig att tänka på ett gammalt par som bor på mitt jobb. De är så himla söta! Han tar hand om henne när hon inte klarar av allt själv, han känner henne så himla väl. Sist jag jobbade kväll & var inne hos de frågade han mig om jag kunde gissa på hur länge de varit tillsammans. Visst, de är gamla så jag chansade på 50 år. Fel, rätt svar var 70 år! Gifta i 70 år, det är inte illa. När hon stod & speglade sig sa han "Sluta nu, du behöver inte spegla dig, du vet att jag tycker att du är söt ändå." Så himla sweet! Så vill jag med ha det när jag är gammal.

Nu ska jag fika & vänta på S.

xoxo

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0