Waste your time on me

09 Februari

I'm bored! Melodifestivalen är på tv just nu & de som känner mig vet att det inte ligger mig så nära hjärtat. Familj & släkt sitter där uppe & ser på det, jag har smugit ner hit. Känns så himla tråkigt! S skulle umgås med sin kusin idag & vara chaufför, så honom kommer jag inte se röken av. Tyvärr..

Jag har gjort det som de bett mig men ändå så känner jag mig tom.

Var & fixade håret igår så nu är det en aningen kortare & mycket fräschare! Helt okej faktiskt & nu ska jag vara noga med min underbara inpackning. Den är faktiskt helt underbar, man märker resultat efter första gången. Om jag nu ska försöka få långt hår lär jag behöva all hjälp jag kan få.

Usch, min hög med skolböcker ligger brevid mig & jag blir tokig på det! Det skulle ju vara lov, remember? Varför säger inte bara lärarna "okej, ni behöver inte vara i skolan på hela veckan så nu får ni massa uppgifter istället". Känns precis så, har massvis att göra! :(

Nu gör inte ens shopping mig glad, tvekar på att lakrits eller choklad heller har någon positiv inverkan. Jag vet vad jag skulle hjälpa men det går tyvärr icke. Jag får vara tråkig & se Melodifestivalen & sen vara tråkig & sova helt enkelt.

xoxo

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0