With one kiss we begin

6 Februari

En kort skoldag idag, passar mig utmärkt! Hade bara två lektioner & de gick snabbt. Väl hemma så har jag varit duktig & gjort klart inlämningsuppgiften i Barn & Ungdomssjukvård. Nu är det bara någon enstaka uppgift kvar i religionen & sedan dags att plugga Etik & Livs-kunskap. Förresten, jag kan stryka det där med att koppla av & njuta på lovet, vi har läxor, inlämningsuppgifter & massa annat i massor! De som sa att trean skulle bli ett slappt år hade fel.

Igår somnade jag på 5 röda, hade nämligen varit barnvakt åt lilla F & den damen är full av energi. Hann knäppa några bilder på henne, får se om jag laddar upp någon här. Känns som att jag inte vill lägga upp för mycket bilder på henne & andra i min släkt.

Fick reda nu på att min bror kommer hem om någon vecka, yay! Ska bli fun att få träffa honom igen, det var ju ett tag sen. Ska ta vara på den tiden & be honom hjälpa mig med matten, haha! Så sjysst av mig, han kommer hem för att koppla av lite, fira pappa & morbror så kommer jag med matte & vill ha massvis med hjälp. Nåja, jag vet ju att han alltid hjälper mig :)

Nu måste jag stoppa i mig något, lågt blodsocker känner jag.

xoxo

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0