Crappy

10 Januari

Crappy-day idag! Kände redan imorse att det inte var bra. Påpekade inför S att jag hade en allmänt dålig dag, dåligt hår & smink & allt! Blir ju inte bättre av att gå runt en hel dag & känna sig urful heller... Hmpf.

Ska se klart på en film nu & proppa i mig massa c-vitaminer i form av apelsin, mums! Jag har en thing för apelsiner, de är såå goda. Bättre än glass :)

S kommer hit snart igen, han har varit på sin praktik idag & har ju så nära hit då. Myspys! :) . Får se om det blir en film eller något, jag är dock sugen på ett bad. Synd bara att man inte har ett bubbelbadkar, hur lovely vore inte det?

Just nu längtar jag bara till våren & sommaren, utlandsresa & allt det där. Regn, grått & allmänt crappy väder kan försvinna nu. Fram med vår, sol & blommorna. Blommorna, första vårkänslan kommer då.

Idag är jag ur form.

xo xo


image30



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0