I can't wait much longer

24 Januari

Bara 6 månader tills jag fyller år igen, meningslösa 19. Det betyder även att sommaren är då i full gång & jag & älskling har förhoppningsvis varit på vår resa. Hur det blir med familjen återstår att se. Jag vill dock ha en underbar sommar, ungefär som förra fast lite mer utomlands. Nu måste jag vara duktig & spara pengar från lönen också, hur det nu ska gå till..

Om 6 månader hoppas jag verkligen att jag står med en systemkamera i handen, annars kommer jag att vara så grymt besviken!

Hemsk huvudvärk idag igen, imorgon blir det att boka en tid hos skolläkaren. Känns inte så bra att gå till vårdcentralen efter att jag bett om en allmän undersökning pga att jag alltid är så trött & svaret blir "det är så i din ålder" & inget mer med det.

Nu ska jag laga mat & röra lite på mig!

xoxo



image37




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0