Will you still love me tomorrow?

07 December

Sista lovdagen & för andra året i rad gick jag upp tidigt. Detta året var jag dock redan hos S, men var tvungen att ringa till frisören & beställa tid. Fick som tur var en med, thanks god! Min frisör är duktig, hon har lyckats få mitt russian-skank-hår till att se ut som mer normalt. Återstår dock en hel del för att få tillbaka det till så som det var men jag får skylla mig själv. Nu ska jag inte prova på brunett på ett tag i alla fall!

Deprimerande att skolan börjar imorgon, 08-17 är ingen höjdare heller. Jag har ingen aning om hur jag ska orka för ikväll lär jag inte somna.

Igår kom S & hämtade upp mig vid 23.30 tiden tror jag, så åkte vi & hyrde film & vidare till honom. Gjorde varsin macka & apelsin, sen mös vi framför filmen. Lite knäpp film, den hade dock sina höjdpunkter. Måste säga att jag älskar att se på film & sen sova, vakna upp med S & så kramas lite. H-e-a-v-e-n!

Nu ska jag duscha, peela & smörja in mig.

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0