080702 - This is where it should be

Idag tackar jag gudarna för det fina vädret på min lediga dag, tack tack! Jag gick ut ganska tidigt idag & la mig i solen, så himla skönt! Nästa vecka får det gärna bli sol, då är jag ju ledig 5 dagar :)

Igår efter jobbet träffade jag Sandra på stan, senare kom även Danni. Åt lunch, köpte nödvändiga saker & hade allmänt trevligt :) . När jag kom hem gick jag & mamma en långpromenad, det nya är att vi ska göra det så ofta vi bara kan! Hon måste sporra mig, jag måste sporra henne. Hur det ska detta gå? Haha.

Just nu sitter jag & väntar på min darling. Vi ska kika lite i resekataloger, sen ska vi in till stan. Det är ju premiär av den andra Narnia-filmen idag, den ska vi se! Mest av allt är jag nog nyfiken som attan på det här med resa. Vi har nästan bestämt oss, det kommer bli så fint! I ett annat land med min lovie, ensamma & kan fokusera på oss. Sen när vi kommer hem blir det prat om annat, framtida planer :)

Nu kom Sebbe, dags att gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0