080703 - Happy

Idag är jag glad, mycket dessutom :) . Jag & Sebbe har kikat på resor lite smått ända sen i vintras men vi har inte vetat när vi skulle åka pga. jobb/semester osv. Nu har vi äntligen bestämt oss & bokat resa! Det blir Grekland/Rhodos, staden heter Ixia. Jag är så himla nöjd! Vi har 1 vecka säker med sol & allt skönt. Det kommer att bli kanon, det är all inclusive så vi får gratis mat, gratis glass, gratis alkohol osv osv! I can't wait!!

Jobbade idag 07-12, två gamlingar fyllde år så idag var det lite kalas. Åt bara en pyttebit av tårtan, inte alls gott. Jag passade även på att sätta mig i massage-stolen, heaven! Det kan verkligen behövas för min rygg. Eller en kiropraktor eller liknande. Jag måste fixa den, man ska inte gå omkring & ha ont när man är 19 (om 3 veckor.)

Imorgon & lördag jobbar jag kväll, ganska skönt faktiskt! Det innebär sovmorgon, vilket jag älskar. Värre blir det på söndag, 07-15. Döda mig nu? Jag kommer vara helt slut sen efter det! Då är det skönt att ha en lugn vecka framför sig.

Igår var jag & Sebbe som sagt på bio, Narnia. Jag tycker faktiskt att den var bra :). Om man tycker om den första så tycker man om den andra också. Jag & Sebbe är såna sucker's för Narnia. Träffade även Simon där, han var dock där bara för att två små-tjejer inte fick gå själva, då fick Simon & hans kompis följa med. De följde med bara för att de måste, jag & Sebbe gick frivilligt & tyckte att filmen var jätte bra, haha :)

Känner att huvudvärken kommer krypande så jag ska ta det lugnt nu ikväll, läsa en bok & framför allt, sova!


Kommentarer
Postat av: Din man.

Gratis är det ju verkligen inte då resan gick på strax över 20 000.- ;-)

2008-07-04 @ 15:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0