080705 - Such a doll

Nu ska jag strax gå iväg till bussen, idag är det jobb igen. Man kan verkligen säga att jag ser fram emot nästa helg, en ledig helg på fyra veckor! Då ska jag passa på att njuta fullt ut & hoppas på solsken :)

Igår var det tänkt utgång men när jag slutade vid 21 så kände jag mig inte alls fräsch & att åka hem & duscha, in till stan igen, kändes lite ovärt. Så jag stannade hemma, vilket liv va? Jag vill inte jobba helg mera.

Ikväll sover jag hos Sebbe, tack! Så slipper jag gå upp vid 05 imorgon, så himla skönt! Tur att han bor så nära, vad skulle jag annars göra? Haha, vara som en zombie ungefär :)

Imorgon är det 3v kvar tills vi åker till Rhodos, men jag vill ju åka nu, helst igår! Jaja, "den som väntar på något gott väntar aldrig (alltid) för länge"? Jag får tänka på min lön jag får sen i Aug, den blir fin.

Jag är inte alls avundsjuk på mina päron som är på Öland nu, nejdå. Vem vill vara där i en stuga precis vid vattnet? Jaja, det kommer fler gånger, jobbar man så gör man. Men det hade varit kul, busat med lilla F hela helgen :)

Now I'm off to work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0