080713 - Walking on sunshine

Så var det söndag igen, denna helgen är jag dock nöjd med :) Det var som sagt min enda lediga helg under tiden jag jobbar så jag njöt verkligen av att vara ledig!
I fredags var jag med Sandra & Danni. Vi gick ut, först en kort sväng till Tusen & en natt, vidare till Piren & vi hann även en snabbis på Centrum. Centrum var dock lite tråkigt som det alltid är, speciellt på fredagar. Vi kände att Piren lockade mer. Kvällen bjöd verkligen på mycket skratt & kul :)  Vi somnade sen hemma hos Danni, hur trötta som helst alla tre.
I lördags hann jag träffa Sebbe lite, vi åt mat & så här hemma hos mig. Efter det åkte jag till Sandra & gjorde mig iordning & sen tog vi bussen in till Danni. Där åt vi tacos & senare under kvällen kom det lite mer folk, det var trevligt :) Väldigt mycket skratt även denna kväll som sedan avslutades på Centrum. Runt 2-snåret kom min älskling & hämtade mig & jag somnade hur snabbt som helst i hans säng.

Idag har jag ej gjort så mycket vettigt. Bara tagit det lugnt, kikat lite på film. Jag hade planer på att springa/gå promenad, mina fötter hindrar mig dock. Skoskav så att det bara smäller om det! Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, hjälp?

Imorgon är jag ledig & om det blir fint väder ska jag & Sandra sola lite. Jag måste passa på att få en grundfärg nu innan Grekland. På tal om Grekland fick jag lite små-panik nu i helgen när jag insåg att jag har varken sommarskor eller sommarkläder!
Det enda vettiga jag gjort idag är nog att jag skaffat mig ett sånt där hälsokort, som man måste ha då man åker utomlands. Om inte, så får jag ingen sjukvård om jag skulle bli sjuk.

Nu ska jag se ännu mera film :)

Kommentarer
Postat av: Tekoppen

får hoppas de :P hehe! allt bra med dig?

2008-07-17 @ 13:53:30
URL: http://sokel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0