080602 - Right here next to me

Årets första bad, i Axamo-sjön oväntat nog. Eftersom att vi slutade tidigt idag så hann jag & älsklingen åka dit en stund, vi var i vattnet två gånger. Det var dock lite kallt, haha. Jag ligger hellre uppe på land & bättrar på solbrännan :) . Det var mysigt i alla fall, det är en speciell känsla.

Nu är det inte långt kvar tills balen, på onsdag smäller det! Det har dykt upp lite småproblem men det går säkert att lösa, annars är det bara att le & se glad ut. Det kommer att bli en toppen dag & kväll, det är jag övertygad om :) . Som jag längtat! Nästa vecka är studenten också, helt galet!

Imorgon är det kort skoldag igen, vi ska bara fixa lite med våra lakan & på massagen skulle vi ha yoga & sen fika lite. Sen är det inget mer, att jag trivs! Det är annat mot att gå långa dagar på praktiken.

I sommar hoppas jag på kanonväder, precis som de lovat. Nu börjar jag tycka att det är skönt att jag bara ska jobba 75% också, jag kommer ju ha hela eftermiddagen, slutar ofta vid 12. Bra för mig, för denna sommaren ska jag njuta till max. Jag hoppas att det blir en eller två resor också, helst utanför detta land :)

Nu ordnar sig allt, inte ett enda kvar! Gud vad jag är bra, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0