080604 - Prom

Idag så är det min tur, OP's tur att ha bal! Just nu sitter jag hemma & bara väntar på att få åka in till stan & bli iordning gjord. Det är helt galet, jag är helt pirrig! Sebbe ska skjutsa in mig till stan, snäll som han är. Så slipper jag åka buss osminkad & sen sitta där inne i 30 min & vänta tills det blir min tur på Hudoteket.

När jag kommit hem, tagit på klänningen så ska mamma fotografera mig & Sebbe lite, jag har ju lovat mormor att hon ska få ett fint kort så det ska vi försöka med. Sen vill jag ju med ha ett, vi kommer vara så fina! Haha ;)
Efter det, in till stan & förfest hos Alex, 6-7 tjejer från klassen är vi! Otippat med tanke på att det är typ 23 tjejer i klassen. Nåja, det kommer att bli jätte kul!

Vi anländer till balen ca 18.00, kom nu för sjutton! Sist av alla kommer OP, jag får väl försvara oss med att man väntar med det bästa tills sist? ;)

Nu ska jag slänga på mig lite kläder, borsta håret lite & sen bara vänta på att allt underbart händer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0