080609 - Everything leads me back to you

Ännu en härlig & varm dag, jag älskar detta väder alltså! Synd bara att det ska bli kallare nu...

Jag & Sebbe längtar tillbaka till balen nu, haha :) . Han hade sett de från Sanda nyss på vägen hem, själva balen var nu över & nu var det dags för efterfest. Jag vill verkligen göra det igen! Det var kul & det var så kul att så många tyckte att min klänning var jätte fin. Visst, familj & bekanta säger ju såklart att den är fin men jag har hört det från flera jag inte känner, såna som inte vet vem jag är osv. That makes me happy! :)

Imorgon ska vi på någon föreläsning tydligen, varför boka in sånt dagarna före studenten?! Jag förstår inte det, låt oss ta det lugnt istället, fixa det som måste sitta tills på fredag osv.

Jag har ingen studentklänning.. Nu börjar det bli lite panik! Jag beställde en, big mistake! Den satt inte ens uppe, var hyffsat genomskinlig & bara helt fel. Så imorgon är det jag som springer på stan & letar som en galning. Varför kunde jag inte nöjt mig med en av de alla i Götet? På tal om Götet, det blir kanske det på lördag. Jag vill ha skorna jag såg, så himla snygga!

Nu ska jag sova, det är en trött Sophia idag.

Ps. SLVB, du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0