080618 - She

Jag sitter just nu & lyssnar på just den låten, Elvis Costello - She. För er som gick på ED så sjöngs denna i kyrkan på studentdagen. Jag älskar denna låt! För er andra så är det soundtracket till Notting Hill. Det är mycket bra musik i den filmen, denna är den bästa :)

Nu är det sommarlov, eller ska man säga semester? Nästa vecka börjar slitet, usch. Jag vill verkligen inte, men vem vill jobba 3 av 4 helger? Jaja, det ger i alla fall pengar. Innan jag börjar jobba måste jag hämta ut min fina namnskylt också, haha. Det står mitt namn & även undersköterska, för det är jag ju nu! Hurra för alla oss som gick OP.

Snart är det midsommar också, jag förstår inte vart tiden tar vägen? Det känns som att det nyss var påsk & allt det där. Helt galet är det, men jag njuter faktiskt. Midsommar ska spenderas på samma sätt som förra året, med Sebbe i Karlsborg.

Igår passade jag söta lilla F :) . Jag kan inte tjata nog om den lilla damen, sötast är hon ändå när hon sitter & ropar på mig, "iiiia, iiiia". Cutest ever, jag hoppas att mina ungar blir lika bra. Fast med bruna ögon.
Senare åkte jag, Sandra & Danni ut till East End & åt lite. Gud vad gott det var men man äter ju verkligen för mycket. Det var i alla fall en trevlig kväll.

Jag vill ha studenten igen, någon mer? Det var kul, förutom att de förstörde hela vårt utspring, sa fel klass & spelade fel låt. Jaja, det var en jätte bra dag i alla fall! Verkligen en milstolpe :). Synd bara att det regnade, men vad gör det? Vi är klara, vissa har flera hundra dagar kvar, haha. Man var verkligen hes dagen efter, efter allt skrik & tjut. Jag älskar den dagen!  ♥

Nu ska jag kika film, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0