080623 - Sex & the city

Igår var jag som sagt på Sex & the city filmen, med några till tjejer som sällskap :) . Jag har hört att filmen inte skulle vara så bra men jag kan meddela er om att det är inte sant. Filmen var hur bra som helst, jag kan absolut tänka mig att se den igen & igen! Massvis med fina skor, kläder osv... Vem vill inte se sånt? I alla fall, toppen bra film, se den!

Efter bion kom Sebbe ner till stan & hämtade mig, körde snabbt ut till mig i ovädret & sen till honom. Tack älskling! För er som inte visste det så är han bäst, åker iväg vid 12 på natten i åska & regn för att hämta mig. & så jobbar han idag med. Bäst, bäst, bäst!

Idag ska jag försöka att få lite ordning här hemma & även ladda upp lite inför veckan som kommer. Jag jobbar nämligen onsdag-söndag. Det känns ju lagom kul, men hey, jag ska ju på semester sen! Det kommer att vara värt det sen när pengarna kommer in på kontot, när jag ligger nere i Grekland på stranden med lovern.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Stina-Lee VS Kenza i min blogg, rösta på din favorit :).

2008-06-23 @ 12:45:31
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: amanda

åh vilken underbar bild!

2008-07-07 @ 18:58:55
URL: http://aami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0