That isn't right

26 Mars

Jag förvånade faktiskt mig själv idag när jag tog fram matteböckerna & räknade i 3 timmar. Fast jag hade ju lovat min lärare att räkna 30 min varje dag & hur har det gått? Nåja, känns lite bättre nu i alla fall. Imorgon blir det lite mer, om jag får tid över.

Imorgon kommer nämligen lilla F hit, vid 10-10.30. Sen ska jag passa henne hela dagen, så det kommer att bli fullt upp. Det gör inget, hon är så adorable. Vi får väl se vad vi kan hitta på för bus, min bror är ju med hemma.

Min älskling är sötast som ville träffa mig idag igen. Vi har träffats varje dag i snart 1 vecka nu & det är så himla underbart! Vi ska dock inte ses idag, utan imorgon. Lite måste man få längta också. Vi har ju hela livet på oss att vara tillsammans :) .

Mamma berättade en sak igår som verkligen fick mig att vakna upp. Nu är det skärpning som gäller! Klara skolan galant & ha ordning här hemma. För precis som man säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Nu ska jag börja med duktiga-Sophia & städa mitt rum!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0