That kind of love

10 Mars
Just nu sitter jag & kämpar med det där förbannade svenska-arbetet! Vi ska skriva om en författare & sedan om 2 verk. Det knepiga är att det finns verkligen ingen information om min författare! Jag kommer aldrig att få ihop det där a4:at, crap. Siw får ta det som det är för nu ger jag upp.

Skolan idag var verkligen light, 2 lektion varav 1 var film. Jag tyckte dock inte om filmen så mycket, den handlade om aktiv dödshjälp & man fick följa en man som led av als & begärde dödshjälp. Skrämmande att man fick se allt, hur det gick till & när han somnade in. Det blev för mycket för mig helt enkelt.

Sprang runt lite på stan & a6 efter skolan i hopp om att hitta den där söta t-shirten på HM men den fanns inte. Får hoppas att de tar in den lite senare. Sen lämnade jag ut några CV lite här & var så jag får hoppas att någon av de behöver extra folk nu i vår eller i sommar. Jag är less på mitt jobb just nu.

Jag funderar på att vara hurtig & ta ett varv runt spåret men det känns lite boring när jag inte har min partner in crime här. Jag får slå honom en pling & höra om han har lust :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0