The beat of your heart

10 Mars

Kan väl ge mig sjutton på att jag skrev fel datum i förra inlägget. Varför är jag så inställd på att det är februari & inte mars?! Något fel är det i alla fall.

Det känns som att jag vill skriva av mig allt jag känner inom mig här, samtidigt som jag känner att jag har absolut ingenting att skriva om. Jag tänker inte blotta min själ här, om jag ska göra det så skulle jag ha en anonym blogg. Bara för skrivandets skull, bara för mig själv. Mina innersta tankar som bara är till för mig själv. Vissa tankar har jag delat med mig av till andra, feel's good :)

Jag hatar att ha en sån där dålig-känsla! Den kryper innanför mitt skinn & förstör mig totalt. Den gör så att jag inte kan fokusera & tänka på annat. Nu behöver jag koncentration mer än någonsin, nu avgörs saker som kommer att påverka hela mitt liv. Jag vet inte hur jag ska kunna hitta den, om någon vet hur man gör så kan den ju hojta till.

Känner att detta blev ett totalt depp-inlägg men jag skyller på min trötthet. God natt!

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0