You know how to use it

12 Mars

Idag hade vi inga vanliga lektioner utan istället var vi på en teater som hette ETIKetterna. Roligt nog så var den på mitt jobb, det kändes hur skumt som helst att gå dit & inte för att jobba. Jaja, jag ska ju faktiskt gå dit & jobba imorgon. I alla fall, teatern visade upp situationer som hade hänt på riktigt, inom vård & omsorgen. Riktigt bra faktiskt & man fick verkligen en tankeställare.

Väl hemma har jag pluggat, bakat muffins & åter igen pluggat! Muffinsarna är tills på fredag först & främst & sen har vi lite knytkalas i skolan imorgon, vi avslutar nämligen en kurs & då ska vi mysa lite :) . Men som sagt, muffins till projektarbetet! Jag börjar bli lite nervös nu inför själva kvällen, tänk så blir allt en katastrof?

Ska sätta mig & skriva lite i min loggbok nu, man måste ju göra det för att få ett bra betyg i projekarbetet. Jag har dock hört en fågel viska att jag & Sharlet nog kommer få ganska bra betyg :) . Nu gäller det att spika allt bara!

I miss you and the way it used to be.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Mums, vad muffinsen vad god idag, tackar så mycket! :)

2008-03-13 @ 15:45:59
URL: http://nmlff.blogg.se
Postat av: Mirnada

Mums, vad muffinsen vad god idag, tackar så mycket! :)

2008-03-13 @ 15:47:01
URL: http://nmlff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0