080502

På något sätt har Slipknot - Duality verkligen etsat sig fast i min hjärna. Helt underbar låt, känner dock att min ljusa tjejröst kanske inte så passar bra till att sjunga den, haha.

Igår hade jag & Sebbe en myskväll hemma hos mig. Film & massa gott att äta. Filmen var dock inte så bra men den gick ju att titta på (i alla fall för min del)

Vaknade upp idag & trodde verkligen att det var söndag. Min hjärna har verkligen fått en rubbning, det kan dock bero på att vi varit lediga nu. Så himla skönt! Just nu har jag ingen lust att ha praktik, jag går hellre i skolan. Med tanke på mina tider med, 07.45-15.30 varje dag. Känns ganska tråkigt..

Idag åkte i alla fall jag, älsklingen, Felix (Sebbes ena bror), Sander & Sandra till Lager 157. Jag hittade inget inne på själva lager men inne på Scorett hittade jag två skor som fick följa med mig hem :) . Det enda paret fick jag gratis med, jag klagar inte! Kom hem för ett tag sen & nu sitter jag & väntar på rabarberpaj :)

Ikväll ska jag umgås med min lover, mys!

image68

Kommentarer
Postat av: Alexandra

söta ni är =)

2008-05-04 @ 21:31:10
URL: http://alixandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0